Acord Bàsquet Girona i Uni Girona

El Bàsquet Girona i l’Uni Girona oficialitzen una unió històrica pel bàsquet gironí

Sota l’eslògan Units per seguir creixent, el Bàsquet Girona i l’Uni Girona han fet oficial la seva unificació en un acte celebrat a Fontajau. Aquesta unió és el fruit d’un acord entre dos clubs emblemàtics, que representen l’essència i la passió pel bàsquet a Girona.


En una conversa entre els dos presidents fins ara, Marc Gasol i Cayetano Pérez, s’han explicat els fonaments d’aquesta unió, que s’articula com una aposta estratègica i emocional, pensada per créixer de forma conjunta, amb més força i amb una estructura compartida. Marc Gasol ha subratllat que la integració permet incorporar tots els actius de l’Uni Girona dins del Bàsquet Girona. Una fórmula que no implica la desaparició de l’Uni, sinó que en preserva l’essència, els valors i el llegat, integrant part de la seva junta directiva dins el nou Consell Assessor del club, on el mateix Cayetano Pérez exercirà com a responsable del projecte femení.
Aquesta estructura permetrà potenciar sinergies en àmbits com la gestió, la logística, el finançament o la comunicació, i enfortir la marca “Girona” com a referent esportiu. Gasol ha defensat que aquest és un pas per garantir un model sostenible i competitiu, obert a Europa i a noves oportunitats de patrocini, amb una gestió integral i professionalitzada.


Pérez ha afirmat que aquesta unificació representa una gran oportunitat per consolidar la viabilitat del projecte femení, competir al màxim nivell i fer-ho mantenint l’estil i la proximitat que han definit l’Uni Girona. “Compartim sinergies. Portem anys treballant i el poder optimitzar aquests recursos ens ajudarà a créixer. El femení necessità un plus i aquest plus ens donarà el poder estar junts amb el bàsquet girona. Esperem que seguim estant a dalt de tot i poder donar guerra”.
Gasol, per la seva banda, ha demanat un vot de confiança a aquells seguidors que encara tinguin dubtes: “No es tracta només de resultats esportius. És una aposta pels valors, per la unió, per sumar forces i per construir un projecte sòlid, reconeixible i arrelat.”

COM ES FORMALITZARÀ AQUESTA UNIÓ?

En els propers dies anirem coneixent tots els detalls d’aquesta aliança i esperem que es vagin responent tots els dubtes que puguin tenir els aficionats. Com es gestionaran els abonaments? Com quedarà l’estructura esportiva? Com s’integrarà l’estructura de les àrees de treball? I un llarg etcètera.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *